antibiotický zbytek

Spotřebitelé jsou stále více znepokojeni zbytky antibiotik v mléce. Dejte jim jistotu nejvyšší kvality výrobku spoléháním se na nejkomplexnější rychlé testy na trhu.

5

Výrobci mléka - Proč a kdy testovat na kontaminaci antibiotiky zbytky

Udržování antibiotik mimo dodávky mléka je zásadní pro zajištění bezpečnosti výrobku, ochranu proti rezistenci bakterií a udržení důvěry spotřebitelů.

Existují tři základní body testování zbytků:

  • Předtím než se ošetřené krávy vrátí na řadu k dojení:

    Testování je nezbytné, protože doba zadržení antibiotik může být různá, například: 

    • Starší krávy si antibiotika udržují déle než mladší krávy a mnohdy mnohem déle než uvedené doby zadržení.
    • Pokud je kráva léčena “mimo etiketu”, obvykle si antibiotika udržuje déle než je doporučená doba zadržení uvedená na etiketě.
  • Po každém dojení:
    • Testování tohoto často šetří peníze, protože můžete chyby odhalit brzy, než byste vylili dobré mléko na špatné mléko.
    • Čím dříve zjistíte kontaminaci zbytky, tím méně mléka vyhodíte a tím nižší bude finanční dopad.
  • Právě před vyzvednutím:

    Toto je nejdůležitější bod všech, protože je to poslední šance zachytit kontaminaci před odesláním mléka.

5

Mlékárny - Klíčový krok v procesu

Za účelem ochrany proti bakteriální rezistenci, zajištění vysoké hygienické kvality mléčných výrobků a udržení vysoké důvěry spotřebitelů se systematicky provádějí testy na zbytky antibiotik k ověření sběrných nádrží před vykládkou mléka v mlékárnách.

Kombinace rychlých testů pro stanovení reziduí antibiotik a analytických řešení společnosti BENTLEY INSTRUMENTS nabízí mlékárnám celkové řešení pro rychlou a vysoce přesnou analýzu kvality mléka při příjmu:

Analýza bakterií a somatických buněk s naším BactoCount IBCm 3.0.
Chemické složení (až 64 složek) s naším DairySpec FT.                          
5

ÚDRŽBA A PODPORA

Služba zákazníkům vždy byla prioritou společnosti Bentley Instruments. Zaručujeme našim zákazníkům promptní pomoc pro optimální produktivitu.
Abychom zaručili nejvyšší úroveň produktivity, náš tým techniků se stará o instalaci, školení a diagnostiku vzdáleně i lokálně.
Platforma FreshDesk je k dispozici po registraci a poskytuje přístup k naší e-službě.

E-ticketová služba umožňuje položit našim inženýrům dotazy ohledně vašich problémů, technické databáze (historie zařízení, technické poznámky, manuály...), diagnostické nástroje (problém/řešení), celosvětovou síť výrobních inženýrů a servis po prodeji pro rychlou a interaktivní pomoc, která je k dispozici kdykoli.